Problème avec WTOOLS

General discussion between Wolfmix owners. Checked occasionally by the Wolfmix support team.
Mag62000
Posts: 1
Joined: Wed Nov 06, 2024 12:37 pm

Problème avec WTOOLS

Post by Mag62000 »

Bonjour, j'ai besoin de votre aide.
J'ai reçu mon nouveau Wolfmix et je l'ai activé.
L'application WTOOLS l'a bien reconnu. Puis il m'a proposé la mise à jour, ce que j'ai accepté.
Après le redémarrage, je vois bien l'appareil dans l'application WTOOLS, mais une fenêtre reste devant en me disant que mon produit n'est pas activé.
Or, l'appareil l'a bien été et je n'ai plus le code d'activation à l'écran, mais j'ai accés aux menus.
Comment faire ? J'ai essayé sur Mac et sur Windows sur un autre ordinateur, mais pareil
AlexR
Posts: 63
Joined: Wed Apr 19, 2023 10:44 am

Re: Problème avec WTOOLS

Post by AlexR »

Hello, we're sorry you had this problem!

It sounds like there may have been an issue with your Wolfmix registering correctly in the Cloud. Could you please send us a ticket to our helpdesk here: https://help.wolfmix.com/#/home

In your ticket message please include your Wolfmix serial number (This can be found on a white sticker on the underside of your controller - a 7 digit number starting with 200...) and the email address which you have logged into WTOOLS with. I can then get your Wolfmix fully registered to your account!

Kind regards
Alex
Wolfmix Support
Post Reply